Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #1560 : 30 Listopada 2015, 22:49:07 » |
0
|
Po mojemu to mogą być resztki Px49...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #1561 : 30 Listopada 2015, 23:50:47 » |
0
|
Owszem resztki, ale Px48. Źródła (wątpliwe ale jednak) podają, że dla Chin zbudowaliśmy 4 szt Px48, z których dwie trafiły później do kraju tow. Tito. Oprócz tego trzeci peiks dojechał prosto do Albanii. I to chyba ten trzeci, bo te chińskie są nieco inne:  (ale zakładam że chińczycy mogli przeprowadzić mały "tuning") Co ciekawe, ma małe, amerykańskie latarnie "semaforowe". Szkoda, że tarczy zderzaka nie widać...
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
aronek
|
 |
« Odpowiedz #1562 : 01 Grudnia 2015, 00:08:53 » |
0
|
Jak dobrze w kszokach poszukasz  to może tego peiksa znajdziesz https://www.youtube.com/watch?v=alXZX1j6HaIW 2014 nie ma już tkt48-04 którego jest sporo na zdjęciach (i filmie) z 2010
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
greywolf
Nowicjusz

Długość toru:: 10 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1564 : 01 Grudnia 2015, 22:28:07 » |
0
|
Ciekawe co jest przyczyną "podskoków".
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Michał Z
|
 |
« Odpowiedz #1565 : 02 Grudnia 2015, 12:13:38 » |
0
|
Ciekawe co jest przyczyną "podskoków".
zapadnięte styki szynowe przy dość krótkich szynach? w PL na wąskich wagony rumuńskie na równie "dobrych" torach dodają nową jakość - bujanie na boki 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #1566 : 02 Grudnia 2015, 12:27:36 » |
0
|
Albo koła w wagonach nieprzetoczone po gwałtownym hamowaniu.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
greywolf
Nowicjusz

Długość toru:: 10 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1567 : 02 Grudnia 2015, 14:19:16 » |
0
|
@Michał Z Strasznie krótkie szyny by to musiały być  Co do wagonów rumuńskich: w nich przyczyną oprócz stanu torowiska może jeszcze być drugi stopień usprężynowania w złym stanie technicznym @andrzej2110 No to musieli nieźle te wagony podkuć 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #1568 : 02 Grudnia 2015, 20:04:21 » |
0
|
Raczej właśnie podkute koła. Efekt potęguje miękkie zawieszenie wagonu i zużyte lub zdemontowane tłumiki drgań (tak samo jak w klasach rumuńskich bujanie na boki jest tak duże bo nie jest tłumione przez zużyte tłumiki drgań).
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #1569 : 02 Grudnia 2015, 21:57:50 » |
0
|
Raczej właśnie podkute koła. Efekt potęguje miękkie zawieszenie wagonu i zużyte lub zdemontowane tłumiki drgań (tak samo jak w klasach rumuńskich bujanie na boki jest tak duże bo nie jest tłumione przez zużyte tłumiki drgań).
Prosze Cie. Podkute to musiałyby być w 30% średnicy a pociąg jechać 2km/h Od po prostu sinusoida drgań niewytłumionych przez brak amortyzatorów na wózkach nałożyła się z kolejnymi zapadnięciami toru na stykach i te znów zostawały potęgowane.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #1570 : 02 Grudnia 2015, 22:32:27 » |
0
|
Napisałem że efekt może potęgować miękkie zawieszenie bez tłumienia drgań więc podkucie nie musi być aż tak głębokie. Pociąg jedzie dość wolno, a płaskie miejsce dotyka szyny, w zależności od średnicy koła, co 2-3 m więc rytm podskoków (z 2,5 na sek) by się akurat zgadzał dla prędkość około 30km/h.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #1571 : 06 Grudnia 2015, 15:43:45 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #1572 : 11 Grudnia 2015, 20:28:22 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #1575 : 15 Grudnia 2015, 18:37:17 » |
0
|
kiedyś się zastanawiałem jak ten sprzęt zawraca na stacji końcowej - trójkąt/pętla, czy jedzie z powrotem tyłem - ale takiej opcji nie brałem pod uwagę  P.S. - to szerokotorowa wersja?
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #1576 : 15 Grudnia 2015, 19:17:04 » |
0
|
P.S. - to szerokotorowa wersja? AMD-1 "tu8p" tor szerokości 1520 mm, Kolej Kaliningradzka. Dane techniczne AMD-1: http://13.prodom.z8.ru/?p=131TU8P "TU6P" Obrót o 180º, Wietnam 1000 mm.
|
|
|
|
a cygan
|
 |
« Odpowiedz #1577 : 15 Grudnia 2015, 21:18:33 » |
0
|
Wersja wąskotorowa na 750mm w Wygodzie (Ukraina). Na mijance przestawiali na czoło składu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #1578 : 15 Grudnia 2015, 22:27:05 » |
0
|
Wersja wąskotorowa na 750mm w Wygodzie (Ukraina).
TU6P w konfiguracji nie ma mechanizm obrotowy. TU8P new design.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #1579 : 15 Grudnia 2015, 22:40:10 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|