Slowblow
Nowicjusz
Długość toru:: 25 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #60 : 16 Stycznia 2013, 18:28:21 » |
0
|
Proszę o pomoc. Ile może ważyć próżny wagon do transportu torfu? Dokładnie taki jak używane na BKD na torze 600 mm. I jaka może być ładowność takiego wagonu? Oceniłem wagę wagonu na 200 kg a w wersji brutto 1000 kg. Ale nie mam pewności czy to nie za dużo. Byłbym wdzięczny za pomoc ponieważ informacje te bardzo przydałyby mi się do obliczania wartości siły pociągowej i oporów podczas jazdy na torze 600 mm.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kr600
Czytelnik
Długość toru:: 8 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #61 : 17 Stycznia 2013, 09:51:04 » |
0
|
Proszę o pomoc. Ile może ważyć próżny wagon do transportu torfu? Dokładnie taki jak używane na BKD na torze 600 mm. I jaka może być ładowność takiego wagonu? Oceniłem wagę wagonu na 200 kg a w wersji brutto 1000 kg. Ale nie mam pewności czy to nie za dużo. Byłbym wdzięczny za pomoc ponieważ informacje te bardzo przydałyby mi się do obliczania wartości siły pociągowej i oporów podczas jazdy na torze 600 mm.
Wagony torfowe zabieraja do 6 m3 torfu - cos takiego jak tu - http://750mm.pl/index.php?topic=4120.0 ; jeszcze dodam ze kola razem z osiami waza ok 55-60 kg - 1 zestaw dla fi 350; jeszcze zalezy od jakiego producenta/ poza tym rama - nie mam pojecia ale wiecej jak 150!; nadmienie ze wozek kolebowy wazy ok 300kg do 1m3
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Slowblow
Nowicjusz
Długość toru:: 25 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #62 : 17 Stycznia 2013, 16:48:41 » |
0
|
Dzięki bo to bardzo przydatne informacje a film świetny, jakoś go wcześniej nie widziałem. Wychodzi na to że pełny wagon może ważyć grubo ponad tonę. Zależy też pewnie od rodzaju torfu a przede wszystkim jego wilgotności.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
|
« Odpowiedz #63 : 03 Lutego 2013, 17:01:09 » |
+2
|
No i pomyślilim, podziałalim i jest: z dedykowanymi dźwiękami, kabiną i bagienno-torfowym zadaniem do wykonania, do tego update dla GLs30 i wagoników torfowych, w związku z powyższymi postami. Z taboru na 600mm będzie jeszcze Ls600, ale to później. Póki co trzeba by wrócić na 750, bo jeszcze kilka modeli leży porozpoczynanych w edytorach i wołają głosem wielkim o dokończenie.. Ale póki co, jako się rzekło, zapraszam jeszcze raz na naszą torfówkę
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej84
|
|
« Odpowiedz #64 : 04 Lutego 2013, 11:50:37 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
|
« Odpowiedz #65 : 05 Lutego 2013, 16:42:49 » |
0
|
Mam go już jakiś czas. Tyle,że model zrobiony został w dość chytry sposób uniemożliwiający spolszczenie - ma zaimplementowaną animację całej konstrukcji - z jednej strony bardzo realnie kolebie się na szynach, z drugiej - nic nie da się na nim zamontować.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
olomar
Młotkowy
Długość toru:: 128 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #66 : 14 Lutego 2013, 10:16:53 » |
0
|
Dawno temu w Bukowie... (Tylko maszyny nie te )
|
Gdyby to ode mnie zależało, to w Polsce parowozy nie stałyby po krzakach, tylko sobie jeździły po torach
|
|
|
Slowblow
Nowicjusz
Długość toru:: 25 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #67 : 16 Lutego 2013, 15:36:42 » |
+2
|
Skontaktowałem się z autorem modelu C2 Kapitanem Bazza i dostałem właśnie takie coś. Wytłumaczyłem, że tylko nazwa jest trochę nie teges
|
|
|
|
olomar
Młotkowy
Długość toru:: 128 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #68 : 21 Lutego 2013, 12:03:08 » |
0
|
Potrzebuje pomocy Na BKD w zadaniu Przyborowo-Brzana nr5 (i nie tylko w tym ) zamieniłem WLS-kę na parowóz, obok szopy jest punkt nawęglania, zmieniłem właściwości punktu z domyślnych na 100%, ustawiam poziom węgla w parowozie na 5 %, dojeżdżam do węgla, T.......T i... nic, nie pobieramy węgla. Co z tym fantem zrobić? Jakaś sugestia? Próbowałem tak co 3 podkłady od drzwi szopy do końca wiaty... Z góry dziękuję.
|
Gdyby to ode mnie zależało, to w Polsce parowozy nie stałyby po krzakach, tylko sobie jeździły po torach
|
|
|
Ptr
|
|
« Odpowiedz #69 : 21 Lutego 2013, 17:27:17 » |
0
|
Może spróbuj zamiast "T" (jak tankuj) "Sz" (jak szufluj)
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
marar
Nowicjusz
Długość toru:: 34 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #70 : 21 Lutego 2013, 21:07:43 » |
0
|
Gdzie ten parowóz można znaleźć
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
olomar
Młotkowy
Długość toru:: 128 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #71 : 22 Lutego 2013, 08:00:23 » |
0
|
http://sutkovoyv.narod.ru/msts750steam.htmtylko trzeba go na 80/150 zrobić I chyba eng skopany, bo w Lubieszewie dalej węgla 100% o wodzie nie wspomnę (a V-max 60 km/h) A na szufluj nie wpadłem, ale też nie działa
|
|
|
Zapisane
|
Gdyby to ode mnie zależało, to w Polsce parowozy nie stałyby po krzakach, tylko sobie jeździły po torach
|
|
|
Brood.K
|
|
« Odpowiedz #72 : 22 Lutego 2013, 16:31:50 » |
0
|
A ja cóż, mea culpa. Po prostu z racji braku parowozów wśród modeli BKD nie była testowana pod kątem ich używania.. Mogę tylko napisać, że parowóz wygląda na to, że będzie (są pierwsze jaskółki ku temu 5 postów wyżej oraz ożywiona wymiana maili z antypodami - Bazza jest z Nowej Zelandii...) i jak już będzie to na pewno przetestuję trasę i wszystkie punkty nawęglania i nawadniania i opublikuję ewentualne poprawki. Oczywiście możliwe że wszystko jest sprawne,a wina rzeczywiście leży po stronie pliku .eng od tego parowozu,ale nie sprawdzałem tego.. A przewiduję możliwość dobierania wody np. z jeziora itp. atrakcje, które w końcu na wąskim torze się zdarzały..
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #73 : 22 Lutego 2013, 18:35:59 » |
0
|
Może spróbuj zamiast "T" (jak tankuj) "Sz" (jak szufluj) ...może to mazutowy czajnik?
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
Slowblow
Nowicjusz
Długość toru:: 25 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #74 : 23 Lutego 2013, 16:45:10 » |
0
|
Kp4 "się robi" na drugiej półkuli. I teraz jest Panowie duża prośba. Bazza chciałby wykonać do niego porządną kabinę 3D. Twierdzi, że nasze europejskie były bardzo wypasione w stosunku do chińskiej wersji. Czy jest szansa na zdjęcia wnętrza kabiny np bieszczadzkiego Kp4? Może ktoś ma przypadkiem. W Nowej Zelandii (i nie tylko) bardzo by się parę osób ucieszyło
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
MichałŁ
|
|
« Odpowiedz #76 : 24 Lutego 2013, 08:28:17 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Slowblow
Nowicjusz
Długość toru:: 25 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #77 : 24 Lutego 2013, 13:57:40 » |
0
|
Romas, MichałŁ wielkie dzięki za pomoc !!! Linki wysłane do Bazzy. Teraz pozostaje nam cierpliwie czekać na odzew.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
olomar
Młotkowy
Długość toru:: 128 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #78 : 27 Lutego 2013, 12:38:22 » |
0
|
A ja jeszcze o BKD i parowozach Ten parowozik (R20) ma .eng nieźle popie......ny , brakowało wpisu odpowiedzialnego za pobieranie wody i węgla i nie tylko... inne parowozy węgiel biorą, punkt nawęglania w Przyborowie: węgla jest tam jakieś 100kg? (wg F5 przybywa 2% i się węgiel kończy), trzeba się pobawić we właściwościach punktu, pierwsze moje sukcesy z Route editorze , tylko jakie tam są jednostki miar???
|
|
|
Zapisane
|
Gdyby to ode mnie zależało, to w Polsce parowozy nie stałyby po krzakach, tylko sobie jeździły po torach
|
|
|
Slowblow
Nowicjusz
Długość toru:: 25 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #79 : 01 Marca 2013, 22:13:39 » |
0
|
A tymczasem Bazza siedzi na warsztacie i kombinuje, modzi, tworzy, poprawia, dłubie... U nich już tam sobota zdaje się
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|