andy
|
|
« Odpowiedz #20 : 17 Maja 2011, 23:27:07 » |
+2
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Hal9
|
|
« Odpowiedz #21 : 01 Listopada 2011, 17:37:43 » |
+2
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
|
« Odpowiedz #22 : 13 Stycznia 2012, 13:14:57 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #23 : 13 Stycznia 2012, 13:38:17 » |
0
|
Eeee, człowieku - klasyka - zegarmistrzowska niemal robota. Nadcinanie piłką główki i przełamywanie po podparciu stopki. Takich złodziei prawie już nie ma. Teraz wszyscy palnikami chlastają jak rzeźnicy.
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #24 : 13 Stycznia 2012, 14:21:26 » |
0
|
Straty wstępnie wyceniono na kwotę ok. 2000 zł. Za tyle to oni to na złomie by sprzedali...
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
feyg
|
|
« Odpowiedz #25 : 13 Stycznia 2012, 16:39:23 » |
0
|
Eeee, człowieku - klasyka - zegarmistrzowska niemal robota. Nadcinanie piłką główki i przełamywanie po podparciu stopki. Takich złodziei prawie już nie ma. Teraz wszyscy palnikami chlastają jak rzeźnicy.
Na Pomorzu złomiarze z Lęborka wciąż trzymają klasę!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #26 : 13 Stycznia 2012, 19:24:07 » |
0
|
Krótki poradnik: Jak odróżnić z kim miało się do czynienia.Tak tną chamy: A tak pany! Każdy ruch zapisany Każde potknięcie utrwalone O złomiarzu nie świadczy jak zaczyna, ale jak kończy Kończy niezłomnie - przełomem Uczcie się wy - którzy używacie palników: Tak się fachowo zbójuje!
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
Hal9
|
|
« Odpowiedz #27 : 13 Stycznia 2012, 20:37:13 » |
0
|
Kucyk Wielkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pokłon dla twej poezji okraszonej fotografiami.
Nawiasem mówiąc od drogi krajowej 78 do lasu w Holendrach szyn już nie ma (najdłuższa prosta).
A były tam prawdziwe zabytki. Szyny sygnowane przez firmy polskie, niemieckie, rosyjskie, austryjackie i chyba nawet jakaś angielskie bo pisało na nich "UNION". Wiele pochodziło jeszcze z XIX wieku.
Ciekawe kiedy PKP rozwali wiadukty nad LHS ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
feyg
|
|
« Odpowiedz #28 : 13 Stycznia 2012, 22:59:12 » |
0
|
UNION angielski? Raczej z Królewca A tak tną fachowcy! (Rozłazino linia Pruszcz Gdański - Lębork, )
|
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #29 : 13 Stycznia 2012, 23:03:16 » |
0
|
Myślałem ze szyna jest mocniejsza...
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Dariusz
|
|
« Odpowiedz #30 : 14 Stycznia 2012, 10:34:57 » |
0
|
Nawiasem mówiąc od drogi krajowej 78 do lasu w Holendrach szyn już nie ma (najdłuższa prosta). A były tam prawdziwe zabytki. Szyny sygnowane przez firmy polskie, niemieckie, rosyjskie, austryjackie i chyba nawet jakaś angielskie bo pisało na nich "UNION". Wiele pochodziło jeszcze z XIX wieku.
Pomimo tego szlak był świetnie utrzymany przez służbę drogową z Chmielnika. Wg opowiadań starych maszynistów za zjazdem z drogi rozkręcało się nastawnik i jazda do Sędziejowic była jak po stole. Historycznie to właśnie Holendry były miejscem pierwszej kradzieży szyn na JKD w 1997 roku po całkowitej rezygnacji z tzw "komercyjnej obsługi" ładowni lasów państwowych w Rudkach.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
janeczek
|
|
« Odpowiedz #31 : 14 Stycznia 2012, 13:11:10 » |
0
|
UNION angielski? Raczej z Królewca Może swego czasu Królewiec był w Zjednoczonym Królestwie . A tak na serio to Huta Union znajdowała się w Dortmundzie a Fabryka Parowozów Union faktycznie w Królewcu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Hal9
|
|
« Odpowiedz #32 : 15 Stycznia 2012, 18:31:44 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
WIĆUŚ
|
|
« Odpowiedz #33 : 15 Stycznia 2012, 19:12:29 » |
0
|
A gdzie to takie ładne betonowe podkłady leżą?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #34 : 15 Stycznia 2012, 19:20:25 » |
0
|
Między Sędziejowicami a Chmielnikiem a dokładniej w lesie przed Chmielnikiem.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
andy
|
|
« Odpowiedz #35 : 21 Marca 2012, 21:54:01 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
PkL
|
|
« Odpowiedz #36 : 28 Marca 2012, 21:45:45 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
|
|
|
andy
|
|
« Odpowiedz #37 : 16 Lipca 2012, 15:27:42 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
|
« Odpowiedz #38 : 23 Lipca 2012, 19:36:33 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
TW Kolejofil
|
|
« Odpowiedz #39 : 24 Lipca 2012, 15:40:55 » |
0
|
Wreszcie coś ma szansę się ruszyć na wąskim w Polsce B. Nawet bez tej wiaty peronowej zapowiada się naprawdę urokliwa stacyjka pasująca do rzeczywistych czasów powstania JKD, a nie PRL-u. Pozostaje trzymać kciuki, żeby się to udało zrealizować. A co do ścieżki rowerowej wzdłuż linii (czytaj: obok toru, nie zamiast) - czyż nie można podobnie rozwiązać kwestii odcinka do Wiślicy, zamiast zrywać tor i zaprzepaszczać szansę na jakikolwiek ruch pojazdów szynowych, choćby drezyn? Niestety władze Pińczowa chyba tego nie zrozumieją. Szkoda, że całej sieci nie przejął jeden podmiot, bo każda z gmin ciagnących w swoją stronę zostawi z kolejki tylko strzępy. Pińczów już to rozpoczął jeszcze przed wykreśleniem z rejestru...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|