Harry Potter
|
|
« Odpowiedz #520 : 26 Października 2016, 10:26:20 » |
0
|
Dokładnie jak piszesz... Swing/Jazz (wersja warszawska...) masa ok 40 ton i sześć zestawów kołowych kontra 2 x 105N o masie ok 26 ton na ośmiu zestawach kołowych... Pozdrawiam z MMz
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
Misiek_K
|
|
« Odpowiedz #521 : 26 Października 2016, 11:27:12 » |
0
|
Dokładnie jak piszesz... Swing/Jazz (wersja warszawska...) masa ok 40 ton i sześć zestawów kołowych kontra 2 x 105N o masie ok 26 ton na ośmiu zestawach kołowych...
Taki SWING miewa 10 ton nacisku na oś. Ciężkie to bydlę.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
|
« Odpowiedz #522 : 26 Października 2016, 21:25:47 » |
0
|
Proszę zauważyć, zę różnice nie są takie dramatyczne. Faur waży 32 tony ....
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Storch
Młotkowy
Długość toru:: 83 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #523 : 27 Października 2016, 00:40:42 » |
0
|
A ile ważył Tw53? Znaczy w przypadku tego konkretnego przejazdu to chyba powinienem spytać Tw9, bo Tw53 to chyba raczej sporadycznie tam bywał...w każdym razie przejazd jest już prawie gotowy - położone są ...maty gumowe wokół szyn, jak na niektórych przejazdach tramwajowych i kolejowych normalnotorowych . Dziś nie miałem wolnych rąk do aparatu/telefonu, jak tylko będę przejeżdżał znowu to zrobię fotę. W każdym razie przejazd wygląda jak profi robota (małe minięcie się szyn w pionie od strony Stodół to drobiazg, jest to chyba efekt wygięcia szyn zgodnie z przekrojem poprzecznym drogi). Pytanko - po co zaraz za Paprocią w stronę Stodół ktoś postawił NOWIUTKĄ tarczę ostrzegawczą? Czyżby jednak były plany że niedługo coś tam pojedzie (jakaś odbudowa, a może to już budowa toru w kier. zapory/ stadniny)? Pozdraw Storch Ps. Co do faurów to widziałem też 36 tonowe-ciekawe skąd ta dodatkowa tona nacisku na każdą oś. Na 785 są chyba tylko 32 tonowe.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Tw53 Rudy
|
|
« Odpowiedz #524 : 27 Października 2016, 07:31:25 » |
0
|
Tw53 ma masę służbową 41,25 ton
|
|
|
Zapisane
|
Wąski tor pod parą ! |13 czynnych parowozów|1 w naprawie|3 oczekujące naprawy|
|
|
|
Ogoniasty
|
|
« Odpowiedz #525 : 27 Października 2016, 19:25:24 » |
+7
|
Ludzie podniecacie sie, że wam nasienie uszami tryska . Torem w kierunku Stodół Lokomotywa jeździ prawie co dzien. Tarcze DO oraz D1 przed ubytkiem ustawiłem sam bo taka jest ich rola. A jeżeli ktoś ją ukradnie i nie daj Bóg wpadnie w moje łapy, to mu wyrwe łeb i naszcze do szyji. Przejazd przez droge jest prawie skończony , ale na moje oko jest spierdolony. Nie jestem tam stoną ale bede jutro tam chciał wyjaśnić pewne aspekty. A jeżeli chcecie by coś sie działo na szlaku , to przyjdzcie i pomóżcie mi i Robercikowi w pracach torowych zamiast klepać w klawiatury popijając gorącą herbatke .
|
|
|
Zapisane
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
|
« Odpowiedz #526 : 27 Października 2016, 21:49:40 » |
+1
|
Weż wyluzuj, co? Nikt się Ciebie nie czepia, to się sam nie czepiaj, ok? Spytali ludzie o masy i naciski i się z tego zrobilło kilka postów. Przeszkadza to komu? Ktoś się czegoś nauczył i dowiedział. Ponadto niektórzy z nas swoją porcję "kilofogodzin" w życiu odrobili. Zatem uprzejmie proszę: Rm2!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ogoniasty
|
|
« Odpowiedz #527 : 27 Października 2016, 22:34:50 » |
+3
|
Jak byś zobaczył jakie tu "pokemony" latają z aparatami to też by Cie krew zalewała. A dlaczego dałem nowiutką DO? Bo nie miałem starej.
|
|
|
Zapisane
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
Storch
Młotkowy
Długość toru:: 83 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #528 : 28 Października 2016, 00:10:54 » |
0
|
W związku z rozpoczęciem bezpodstawnego obluzgiwania, ośmieszania i tym podobnych działań (przy użyciu języka niekoniecznie uznawanego za elegancki (przy okazji - wulgaryzmy są zgodne z regulaminem forum?)), które już z niejednego forum zrobiły śmietnik, temat przejazdu uważam za zamknięty. Storch
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
|
« Odpowiedz #529 : 28 Października 2016, 00:31:49 » |
+3
|
Kolego Storch nie obrażaj się na Ogona znam go parę ładnych lat i to naprawdę zacny i porządny gość.A ponieważ jest dobrym fachurą to lubi sobie rzućić mięchem jak na prawdziwego torowca przystało (bez obrazy). Są ludzie którzy tak jak ja,są oddaleni o setki kilometrów od danych kolejek i bardzo liczą na relacje z terenu od ludzi takich jak Ty,czyli miejscowych.
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
majster
|
|
« Odpowiedz #530 : 28 Października 2016, 18:18:44 » |
+1
|
Z tego co się orientuję nie ma FAUR-ów Lxd2 o wadze 36 ton, są tylko 32 tonowe, te, które mają napisane 36 ton też ważą 32 tony. Dlaczego? Któż to może wiedzieć, pewnie trzeba by zapytać w ZNTK Nowy Sącz dlaczego tak opisywali niektóre loki w latach 90-tych.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Storch
Młotkowy
Długość toru:: 83 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #531 : 28 Października 2016, 22:55:53 » |
0
|
Może te 36 tonowe były jakoś dociążane w celu zwiększenia przyczepności? Znany jest przypadek w Wolsztynie dociążenia Ty2 przez wlanie betonu gdzieś w okolice bliku międzycylindrowego - dokładnie nie wiem w które miejsce (do blachownic ostoi?) ale kiedyś na parowozy.com.pl coś o tym pisało:-) Tylko gdzie w faurze zmieścić 4 tony betonu.... Pozdraw Storch
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #532 : 28 Października 2016, 23:11:26 » |
-1
|
A te 32t to nie jest czasem w stanie "suchym" a 36 to ze wszystkimi płynami i piaskiem??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Mamut
Nowicjusz
Długość toru:: 17 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #533 : 29 Października 2016, 09:50:53 » |
0
|
Te masy mają swoje nazwy. Masa własna pojazdu to masa wynikająca z składowej mas elementów konstrukcyjnych, natomiast masa służbowa to masa własna powiększona o wszystkie płyny eksploatacyjne (paliwo, smary itp.), piach i... drużynę trakcyjną. Ale jak na moje 4 tony to ciut za dużo.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
|
« Odpowiedz #534 : 29 Października 2016, 17:20:20 » |
0
|
A nie silnik tutaj jest kluczem? Maybach lub Wola?
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #535 : 29 Października 2016, 18:35:29 » |
+3
|
Silniki mają praktycznie tę samą masę ok. 2200 kg. Te 36 ton to błąd, podobnie jak napisy nad akumulatorami "Nap. bat. 28 V". W Polsce maksymalny nacisk osi na wąskim wynosi 83kN zatem DMC czteroosiowej lokomotywy nie może przekraczać 33,85 T.
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
Tw53 Rudy
|
|
« Odpowiedz #536 : 02 Listopada 2016, 20:36:17 » |
-1
|
Czy przejazd jest już gotowy ?
|
|
|
Zapisane
|
Wąski tor pod parą ! |13 czynnych parowozów|1 w naprawie|3 oczekujące naprawy|
|
|
|
Ogoniasty
|
|
« Odpowiedz #537 : 03 Listopada 2016, 22:14:38 » |
-1
|
Tak. Jest już gotowy Boże chroń nas przed takim wykonaniem Ja mam pytanie do ludzi z branży kolejowej , a dokładnie biura projektów Czy w polsce Uczelnie wyższe mają tak nieudony program nauczania ? Czy może dzisiejsi studenci to totalne beztalencie? (90%). Owszem, samochody mogą bez problemu przejechać przez przejazd kolejowy, ale lokomotywa? To już loteria
|
|
|
Zapisane
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
buczek_pkp
|
|
« Odpowiedz #538 : 03 Listopada 2016, 23:38:12 » |
0
|
Ogonku ja już kiedyś spotkałem się z inżynierami, którzy otwór na obrzeże zestawu kołowego zrobili zgodnie ze sztuką inżynierską. Ale.... po zewnętrznej stronie toków szynowych
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Storch
Młotkowy
Długość toru:: 83 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #539 : 13 Listopada 2016, 22:52:13 » |
0
|
Może Ogoniasty napisze coś bliżej o felerach tego przejazdu? Może zamiast 785mm jest 800? W końcu to szpec jakich mało, zna się.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|