Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #100 : 17 Lipca 2012, 22:23:12 » |
0
|
Och jak fajnie pomalowane 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #101 : 05 Sierpnia 2012, 16:37:40 » |
0
|
Znowu cisza na forum. Automatycy działają powoli ale stale. Wczoraj tępiliśmy osy, a później kładliśmy pędnie do rozjazdu, jednak ze względu na późną porę nie udało się skończyć. Jutro planujemy skończyć i postaram, się wrzucić jakieś zdjęcia 
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
kiler021
SGKW

Długość toru:: 43 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #102 : 06 Sierpnia 2012, 09:40:27 » |
0
|
Jakie rozjazdy w chwili obecnej są uruchamiane? Uruchamiacie na samym początku rozjazdy, które są najczęściej używane czy najmniej, lub wcale, ze względu na ich łatwość?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #103 : 06 Sierpnia 2012, 22:21:52 » |
0
|
Obecnie z nastawni podłączone są rozjazdy: 5-stale ustawiony w kierunku szlaku, przekładany tylko w czasie oględzin i ewentualnie odstawianie machajki ;] 8-chwilowo pędnia nie napięta w związku z zacięciem się krążków na zwrocie załomowym 10-działa normalnie 11-sama zwrotnica sterowana ręcznie, ale w przypadku obsługi na nastawni istnieje możliwość scentralizowanego nastawiania poprzez zamianę pręta napędnego Najbliższe plany to rozjazdy 12, 13 i 14, do czasu poprawienia zwrotni grupowej
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
kiler021
SGKW

Długość toru:: 43 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #104 : 08 Sierpnia 2012, 12:50:21 » |
0
|
Jak planujecie zabezpieczyć skrzynki rozjazdowe i same pędnie? Bo wszyscy pamiętamy, że wystarczyła chwila niedopilnowania i łup 8 krążków nie ma, lub km pędni, albo co sobie kto wymyśli.. Bo na chwile obecna zabezpieczenia są jakie są, ale też nie można być pewny, że wieczności będą działać. Choć 80% okolicznych złomiarzy nas zna (SGKW) i nas nie rusza to wciąż pozostaje te 20%..
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #105 : 21 Sierpnia 2012, 20:44:12 » |
0
|
Znowu temat się zakurzył. Automatycy ciągle działają przy Urządzeniach SRK. W dniu dzisiejszym udało nam się poprawic rozjazd 5. Teraz przekłada się o wiele bardziej lekko. Rozwiązaliśmy problem zacinającej się pędni w rozjeździe 8. Oraz naprawiona została zerwana pędnia od rozjazdu 11. Przeszklono (blachami) latarnie w rozjeździe 11, ponieważ ostatnio ktoś powyjmował i porozrzudzał szkła z latarń częściowo niektóre łamiąc. Na nastawni pojawiła się nowa tablica na zamknięcia na dźwignie oraz drążki przebiegowe pochodzącą z moich prywatnych zbiorów. Na nastawnie przywiozłem też 2 płozy hamulcowe i 2 tarczki końca pociągu, które także pochodą z mojej piwnicy  No to tyle na dzisiaj kolejne prace w czwartek 
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #106 : 27 Sierpnia 2012, 20:08:34 » |
0
|
Dzisiaj udało się nam związać pędnie do rozjazdu 12  . Następnym razem pozostało ją podwiesić, na bramkach pędniowych, założyć przytrzymywacze pędni, wyregulować długość pędni, trochę odchwaścić drogę pędniową ;p. A poza tym działo się dzisiaj trochę na stacji,a le to niech inne osoby opowiedzą 
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #107 : 29 Sierpnia 2012, 20:29:14 » |
0
|
Dzisiaj mimo chęci niestety nie udało się podłączyć rozjazdu 12  . Niestety pędnia w jednym miejscu odmówiła współpracy.... Możliwe, ze w piątek uda nam się skończyć prace przy rozjeździe 12. A z pozostałych prac mogę zdradzić, że trwa wymiana podkładów w torze 21 (tor na 2 stanowisko lokomotywowni 
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
kalito
|
 |
« Odpowiedz #108 : 02 Września 2012, 08:47:21 » |
0
|
Jak to dobrze wrócić do życia po paru latach wygnania i zagłębić podbijak w grunt! Wczoraj odwiedziłem GKW i mimo kiepskiej pogody, która popsuła nam plany zdołaliśmy wymienić podkład pod jedną ze zwrotnic koło szopy. Kilka skromnych fotek w galerii:
(Przepraszam, ale nie masz pozwolenia na wejście do galerii)
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam Kalito Piszę w miarę poprawnie po polsku.
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #109 : 08 Września 2012, 21:41:07 » |
0
|
Dzisiaj automatycy oddali kolejny rozjazd do eksploatacji. A dokładniej chodzi o rozjazd 12. ponadto trasa pędniowa do Rz 11 została przykryta kanałami betonowymi. Koeljne prace w przyszły weekend  . W ZWIĄZKU, ZE NAPĘD MECHANICZNY RZ 12 JEST NIE PODPIĘTY DO ROZJAZDY, OBOWIĄZUJE CAŁKOWITY ZAKAZ PRZEKŁADANIA TEGO ROZJAZDU, GDYŻ GROZI TO ZERWANIEM PĘDNI. INFORMUJE TEŻ O TYM KLIN ZAŁOŻONY NA DŹWIGNI.
|
|
« Ostatnia zmiana: 08 Września 2012, 21:47:24 wysłane przez ICkonduktor »
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
Janusz
SGKW

Długość toru:: 181 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #110 : 08 Września 2012, 22:53:06 » |
+1
|
Szczerze mówiąc podziwiam automatyków. Działają w "tle", ale robią swoje systematycznie i od dłuższego już czasu. Oby tak dalej!
|
|
|
Zapisane
|
785mm
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #111 : 12 Września 2012, 18:59:50 » |
0
|
Staramy się jak możemy  . Mamy ambitny plan, żeby oddać do użytku wszystkie urządzenia SRK przed rozpoczęciem okresu Pogotowia Zimowego 2013 - Jesien 2013  . Zależy to głównie od współpracy z innymi sekcjami. Na razie wszystko dobrze się układa. Do jesieni postaramy się oddać rozjazdy 13 i 14, albo przygotować wszystko do montażu i na wiosnę zamontować. A od wiosny zając się rozjazdami 17 i 18 i tzw Grupą postojowo-odstawcza (rozjazdy 20, 21, 22,23). W międzyczasie może zabudowa semafora Wjazdowego od strony Suchej Góry (semafor A)
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #112 : 24 Września 2012, 21:27:56 » |
0
|
W ostatnia sobotę automatycy przygotowywali 2 napędy do regeneracji. Zostały one rozebrane na jak najmniejsze elementy. Następnym razem szykuje się szlifowanie i jak dobrze pójdzie to malowanie. Napędy zostaną zabudowane w rozjazdach 13 i 14.
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #113 : 20 Października 2012, 20:17:53 » |
+1
|
Automatycy dzisiaj zmagali się z przykrywaniem pędni i szlifowaniem napędów. Najbliższe prace w czwartek i następnie w sobotę. W planach skończenie szlifowania i ewentualne pomalowanie napędów rozjazdowych.
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #114 : 10 Listopada 2012, 17:33:43 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #115 : 11 Maja 2013, 21:36:40 » |
+4
|
Temat się przykurzył trochę  . Więc tak: 1.Lxd2-364 zyskała radiotelefon 2.Lxd2-352 zyskała radiotelefon oraz nową antenę  3.Rozjazd nr 14 z niecierpliwością oczekuje na napęd, który już sobie leżakuje w oczekiwaniu na przyspawanie skrzynki 4.Semafor wyjazdowy C nareszcie odzyskał sterowanie z dźwigni. No i to tyle z dzisiejszej działalności automatyków
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
bartek074
Nowicjusz

Długość toru:: 31 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #116 : 11 Maja 2013, 21:46:21 » |
+2
|
A trawę macie wykoszoną?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #117 : 12 Maja 2013, 06:54:18 » |
0
|
A w jakie radiotelefony poszliście? W CB czy Radmory z demobilu? Generalnie używanie radiotelefonów na 150MHz nie jest chyba najlepszym pomysłem.
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #118 : 12 Maja 2013, 13:09:18 » |
+1
|
Zasadniczo wykorzystywany jest sprzęt odziedziczony po PKP plus pozyskane z normalnego toru i przestrojone jezuski, motorolki i temu podobne.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #119 : 12 Maja 2013, 21:55:26 » |
+3
|
Tak jak kolega Paweł powiedział. Na maszynach i na nastawni zamontowano standardowe Radmory PKPowskie. Sprzęt pochodzi częściowo z tego co zostało po PKP a częściowo zakupiony od zaprzyjaźnionej firmy. Oczywiście SGKW po PKP odziedziczyło też 2 kanały radiołączności pociągowej. GKW 1 szlakowy i GKW 2 jako manewrowo, drogowo utrzymaniowy
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
|