Świat kolejek wąskotorowych SMF
30 Październik 2020, 05:12:05 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Relacje z prac na GKW  (Przeczytany 113243 razy)
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #100 : 17 Lipiec 2012, 22:23:12 »
0

Och jak fajnie pomalowane
Zapisane
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #101 : 05 Sierpień 2012, 16:37:40 »
0

Znowu cisza na forum. Automatycy działają powoli ale stale. Wczoraj tępiliśmy osy, a później kładliśmy pędnie do rozjazdu, jednak ze względu na późną porę nie udało się skończyć. Jutro planujemy skończyć i postaram, się wrzucić jakieś zdjęcia
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
kiler021
SGKW
*
Długość toru:: 43 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #102 : 06 Sierpień 2012, 09:40:27 »
0

Jakie rozjazdy w chwili obecnej są uruchamiane? Uruchamiacie na samym początku rozjazdy, które są najczęściej używane czy najmniej, lub wcale, ze względu na ich łatwość?
Zapisane
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #103 : 06 Sierpień 2012, 22:21:52 »
0

Obecnie z nastawni podłączone są rozjazdy:
5-stale ustawiony w kierunku szlaku, przekładany tylko w czasie oględzin i ewentualnie odstawianie machajki ;]
8-chwilowo pędnia nie napięta w związku z zacięciem się krążków na zwrocie załomowym
10-działa normalnie
11-sama zwrotnica sterowana ręcznie, ale w przypadku obsługi na nastawni istnieje możliwość scentralizowanego nastawiania poprzez zamianę pręta napędnego
Najbliższe plany to rozjazdy 12, 13 i 14, do czasu poprawienia zwrotni grupowej

Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
kiler021
SGKW
*
Długość toru:: 43 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #104 : 08 Sierpień 2012, 12:50:21 »
0

Jak planujecie zabezpieczyć skrzynki rozjazdowe i same pędnie? Bo wszyscy pamiętamy, że wystarczyła chwila niedopilnowania i łup 8 krążków nie ma, lub km pędni, albo co sobie kto wymyśli.. Bo na chwile obecna zabezpieczenia są jakie są, ale też nie można być pewny, że wieczności będą działać. Choć 80% okolicznych złomiarzy nas zna (SGKW) i nas nie rusza to wciąż pozostaje te 20%..
Zapisane
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #105 : 21 Sierpień 2012, 20:44:12 »
0

Znowu temat się zakurzył. Automatycy ciągle działają przy Urządzeniach SRK. W dniu dzisiejszym udało nam się poprawic rozjazd 5. Teraz przekłada się o wiele bardziej lekko. Rozwiązaliśmy problem zacinającej się pędni w rozjeździe 8. Oraz naprawiona została zerwana pędnia od rozjazdu 11. Przeszklono (blachami) latarnie w rozjeździe 11, ponieważ ostatnio ktoś powyjmował i porozrzudzał szkła z latarń częściowo niektóre łamiąc. Na nastawni pojawiła się nowa tablica na zamknięcia na dźwignie oraz drążki przebiegowe pochodzącą z moich prywatnych zbiorów. Na nastawnie przywiozłem też 2 płozy hamulcowe i 2 tarczki końca pociągu, które także pochodą z mojej piwnicy No to tyle na dzisiaj kolejne prace w czwartek
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #106 : 27 Sierpień 2012, 20:08:34 »
0

Dzisiaj udało się nam związać pędnie do rozjazdu 12 . Następnym razem pozostało ją podwiesić, na bramkach pędniowych, założyć przytrzymywacze pędni, wyregulować długość pędni, trochę odchwaścić drogę pędniową ;p.  A poza tym działo się dzisiaj trochę na stacji,a le to niech inne osoby opowiedzą
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #107 : 29 Sierpień 2012, 20:29:14 »
0

Dzisiaj mimo chęci niestety nie udało się podłączyć rozjazdu 12 Smutny. Niestety pędnia w jednym miejscu odmówiła współpracy.... Możliwe, ze w piątek uda nam się skończyć prace przy rozjeździe 12. A z pozostałych prac mogę zdradzić, że trwa wymiana podkładów w torze 21 (tor na 2 stanowisko lokomotywowni
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
kalito
Administrator
*****
Długość toru:: 1511 m

W terenie W terenie



kalito1982
« Odpowiedz #108 : 02 Wrzesień 2012, 08:47:21 »
0

Jak to dobrze wrócić do życia po paru latach wygnania i zagłębić podbijak w grunt! Wczoraj odwiedziłem GKW i mimo kiepskiej pogody, która popsuła nam plany zdołaliśmy wymienić podkład pod jedną ze zwrotnic koło szopy. Kilka skromnych fotek w galerii:

(Przepraszam, ale nie masz pozwolenia na wejście do galerii)
Zapisane

Pozdrawiam
Kalito
Piszę w miarę poprawnie po polsku.
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #109 : 08 Wrzesień 2012, 21:41:07 »
0

Dzisiaj automatycy oddali kolejny rozjazd do eksploatacji. A dokładniej chodzi o rozjazd 12. ponadto trasa pędniowa do Rz 11 została przykryta kanałami betonowymi. Koeljne prace w przyszły weekend . W ZWIĄZKU, ZE NAPĘD MECHANICZNY RZ 12 JEST NIE PODPIĘTY DO ROZJAZDY, OBOWIĄZUJE CAŁKOWITY ZAKAZ PRZEKŁADANIA TEGO ROZJAZDU, GDYŻ GROZI TO ZERWANIEM PĘDNI. INFORMUJE TEŻ O TYM KLIN ZAŁOŻONY NA DŹWIGNI.
« Ostatnia zmiana: 08 Wrzesień 2012, 21:47:24 wysłane przez ICkonduktor » Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
Janusz
SGKW
*
Długość toru:: 181 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #110 : 08 Wrzesień 2012, 22:53:06 »
+1

Szczerze mówiąc podziwiam automatyków. Działają w "tle", ale robią swoje systematycznie i od dłuższego już czasu. Oby tak dalej!
Zapisane

785mm
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #111 : 12 Wrzesień 2012, 18:59:50 »
0

Staramy się jak możemy  . Mamy ambitny plan, żeby oddać do użytku wszystkie urządzenia SRK przed rozpoczęciem okresu Pogotowia Zimowego 2013 - Jesien 2013 . Zależy to głównie od współpracy z innymi sekcjami. Na razie wszystko dobrze się układa. Do jesieni postaramy się oddać rozjazdy 13 i 14, albo przygotować wszystko do montażu i na wiosnę zamontować. A od wiosny zając się rozjazdami 17 i 18 i tzw Grupą postojowo-odstawcza (rozjazdy  20, 21, 22,23). W międzyczasie może zabudowa semafora Wjazdowego od strony Suchej Góry (semafor A)
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #112 : 24 Wrzesień 2012, 21:27:56 »
0

W ostatnia sobotę automatycy przygotowywali 2 napędy do regeneracji. Zostały one rozebrane na jak najmniejsze elementy. Następnym razem szykuje się szlifowanie i jak dobrze pójdzie to malowanie. Napędy zostaną zabudowane w rozjazdach 13 i 14.
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #113 : 20 Październik 2012, 20:17:53 »
+1

Automatycy dzisiaj zmagali się z przykrywaniem pędni i szlifowaniem napędów. Najbliższe prace w czwartek i następnie w sobotę. W planach skończenie szlifowania i ewentualne pomalowanie napędów rozjazdowych.
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #114 : 10 Listopad 2012, 17:33:43 »
+1

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558798_451977871514636_2137451191_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/599074_451977781514645_705915189_n.jpg
Pozdrowienia od automatyków 
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #115 : 11 Maj 2013, 21:36:40 »
+4

Temat się przykurzył trochę .
Więc tak:
1.Lxd2-364 zyskała radiotelefon
2.Lxd2-352 zyskała radiotelefon oraz nową antenę
3.Rozjazd nr 14 z niecierpliwością oczekuje na napęd, który już sobie leżakuje w oczekiwaniu na przyspawanie skrzynki
4.Semafor wyjazdowy C nareszcie odzyskał sterowanie z dźwigni.
No i to tyle z dzisiejszej działalności automatyków
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
bartek074
Nowicjusz
*
Długość toru:: 31 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #116 : 11 Maj 2013, 21:46:21 »
+2

A trawę macie wykoszoną?
Zapisane
E583.002
Dyrektor
*****
Długość toru:: 540 m

W terenie W terenie

M-sta tr. elektr.


« Odpowiedz #117 : 12 Maj 2013, 06:54:18 »
0

A w jakie radiotelefony poszliście? W CB czy Radmory z demobilu? Generalnie używanie radiotelefonów na 150MHz nie jest chyba najlepszym pomysłem.
Zapisane

Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1724 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #118 : 12 Maj 2013, 13:09:18 »
+1

Zasadniczo wykorzystywany jest sprzęt odziedziczony po PKP plus pozyskane z normalnego toru i przestrojone jezuski, motorolki i temu podobne.
Zapisane
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #119 : 12 Maj 2013, 21:55:26 »
+3

Tak jak kolega Paweł powiedział. Na maszynach i na nastawni zamontowano standardowe Radmory PKPowskie. Sprzęt pochodzi częściowo z tego co zostało po PKP a częściowo zakupiony od zaprzyjaźnionej firmy. Oczywiście SGKW po PKP odziedziczyło też 2 kanały radiołączności pociągowej. GKW 1 szlakowy i GKW 2 jako manewrowo, drogowo utrzymaniowy
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!